joi, 9 ianuarie 2014

Revelion Rosia - 27.12.2013-03.01.2014

Dupa 5 ani de zile am revenit la Rosia pentru petrecerea de Revelion...
Ne-am strans o gasca de vreo 20 persoane din diverse colturi alea tarii, din Bucuresti, Suceava, Hunedoara, Oradea, Arad si Timisoara, majoritatea speologi ( fosti, actuali sau viitori :) ). 

Am avut o saptamana la dispozitie, cu vreme foarte buna, prea buna pentru luna decembrie, astfel ca micul dejun in general am putut sa il luam in curte, la soare.

Pentru mine doar una dintre zile a fost dedicata speologiei, ziua in care am fost la Pestera Craiului. Mi-a facut placere sa o revad dupa 8 ani de zile.



In rest relax, filme, jocuri, cantari in jurul focului, dar si mici petreceri, de ziua mea, sau de Revelion....














La multi ani, 2014!

Niciun comentariu: