marți, 3 septembrie 2013

Ceva pestereala la Humpleu - 30.08-01.09.2013

Humpleu, una din pesterile cele mai frumoase din Romania si in care demult imi doresc sa merg. Plec din Timisoara impreuna cu Adi si gasca de la Prusik. Se pare ca merg pe acelasi drum ca si week-endul precedent pana la un moment dat. Ajungem noaptea si punem corturile la Doda Pilii, stam ceva la foc si apoi la somn.

Sambata dimineata vin si Clio si Dragos dinspre Cluj. Dupa micul-dejun pregatim bagajele de speo si plecam spre pestera. Facem traseul de fosil al pesterii, pana in Sala Minunilor II. Imi place de vad...mersi Clio.
Seara ne intoarcem la tabara si ne punem la masa, la foc si la un pahar de vorba.





Duminica dimineata ma mobilizez la spalarea echipamentului in rau, ie tare bine sa mergi cu el spalat acasa. Strangem apoi bagajele si plecam in alta directie decat cea pe care am venit, inspre Albac-Abrud-Brad. Oprim pe traseu prin padure sa mancam fructe de padure: afine, zmeura, mure, iar apoi la Dealul cu Melci ( comuna Vidra, Jud. Alba ). In Brad facem o orprire din nou pentru a lua pranzul. 






Mai cateva ore si ajungem acasa...

Mi-a facut bine ziua de pesterit, mi-am luat portia mult dorita.

Cu respect,
Ioana

Niciun comentariu: