marți, 30 aprilie 2013

Scoala Nationala de Canyoning - 26-28.04.2013

Dupa o tura de pesterit in zona Isverna saptamana anterioara, am revenit pe Valea Cernei. E sfarsitul Scolii Nationale de Canyioning si nu pot sa lipsesc :-). Sunt multi oameni dragi acolo si ma asteapta :P.

Plecam vineri seara in formatia: Caius, Mada, Adi, Anca si subsemnata. Ajungem la km 22 unde se tine scoala, iar lumea vizioneaza ceva proiectii de speo si canioane. Noi salutam canionistii! Pe langa cei inscrisi la scoala sunt foarte multi acompaniatori, fosti absolventi ai acestei scoli. Ne intindem la povesti pana tarzior...

Sambata, desi plecasem hotarata de acasa sa fac ceva canion, s-au schimbat planurile si am ales sa facem scurte plimbari in zona cu gasca din CJ si Bucuresti care nu cunoaste asa bine zona. Unde puteam merge daca nu din nou la Cascada Vanturatoarea, unde e chiar zi de concurs in cadrul HCO. E multa lume pe traseu, multa lume si la faleza. Intalnim multi oameni cunoscuti. Stam vreo 2 ore pe acolo si coboram cu gandul sa mergem la masa. Nu puteam rata ocazia sa-i ducem pe oameni la Nea Tica la o degustare de pastrama de oaie si un vin bun. Si se pare ca am luat o decizie buna. Am luat vin si la pachet :)

Ne intoarcem la tabara, instalam corturi, degustam vin, facem foc. Urmeaza socializare si apoi marele chef in "duba step" :-))).

Duminica e ultima zi de scoala, lumea strange bagajele dupa o saptamana de tabara. Pentru noi a fost doar un week-end scurt. Asteptam si noi momentul inchiderii scolii, predarii diplomelor. Se pare ca a fost un an bun, toti cursantii au absolvit scoala cu brio. Pupaturi si despartiri!

Foto: Stanca

Noi mai facem o oprire in Herculane la o pizza si apoi spre Timisoara!

Sper ca urmatoarea intalnire cu canionistii sa fie pe canioane!!!