joi, 18 aprilie 2013

Cascada Vanturatoarea - 13-14.04.2013

Nu prea vreau sa raman in oras in week-end asa ca, desi nu se anunta vremea prea grozava decid sa merg din nou pe Valea Cernei cu echipa Alternative, care continua pregatirile petru HCO. Plec de sambata dimineata cu Luci, Ione, Eric si Doru cu destinatia P. Dumbrava. Ione si Eric pleaca spre Severin, iar noi luam masa si asteptam pe ceilalti. Alternativii pleaca spre Vanturatoarea, insa avand in vedere ca ploua eu decid sa raman la pensiune: dorm, citesc si relax. Spre seara se mai opreste ploaia si ies putin pe Bedina la pozat. 




Vine si gasca de pe teren, luam cina si stam la povesti.

Duminica urc si eu impreuna cu ei la Vanturatoarea, stau cate putin la soare si fac poze. Mi-am zis ca mi-am facut targhetul de Vanturatoarea pe acest an ;-))). Cobor cu Luci ceva mai devreme si asteptam sa ne pescuiasca Ione si Eric, sa plecam spre casa.













Un week-end fara mari aventuri, insa mai bine decat acasa :)

Ioana

Niciun comentariu: