miercuri, 14 noiembrie 2012

Ziua lui Ceaparu la Rosia - 09-11.11.2012

Primesc invitatia la ziua lui Ceaparu inca cu ceva saptamani in urma, insa nu stiu cand si cu ce ajung acolo. Din Timisoara Mada mai este invitata, astfel ca ne organizam cumva pana la urma. Plecam inca de vineri dimineata din Timisoara, cu un autocar pana la Stei. Aici mergem la ai mei acasa si ne petrecem ziua pe acolo: mancarica, TV, somn, birt :-). Seara tarziu, adica dupa 12 noaptea ne recupereaza Sica din Stei si mergem spre Rosia, la Casa Traditionala. Aici deja cheful e in toi, salutam sarbatoritul, e multa multa lume...atat din CJ, cat si prieteni din Bucuresti. Ne bucuram de reintalnirea cu prieteni dragi, canionisti cu care am fost in vara in Samothraki. Ne intindem la povesti si beri pana tarziu, spre dimineata.

Sambata dimineata imi beau cafeaua pe veranda, imi doream mult asta.... Pentru aceasta zi fiecare isi face programul dupa bunul plac, unii se dau cu motoarele, unii stau la relaxare, iar noi megem la pesterile turistice din zona. Se pare ca eu sunt gazda aici, cunoscatoarea zonei ;-). Fac echipa de plimbareala si plecam spre P. cu Cristale, iar apoi la P. Meziad. Eu deja le vad a doua oara in ultima luna, dar mi-a facut placere sa le revad si sa fac niste poze


















Ne intoarcem acasa la Rosia si ne punem putin la somn, ca doar trebuie sa ne pregatim pentru marea petrecere ce se anunta.  Coboram la fix cat e gata gulasul :D. Mancam si ne punem la povesti, despre motoare, canioane, pesteri sau alte subiecte...Cheful ce urmeaza are o anumita tema anuntata inca dinainte de Ceaparu, astfel ca majoritatea au venit pregatiti. Tema este: personaje din filme. Undeva dupa ora 11 lumea se costumeaza, aranjeaza, asa ca mergem si noi. Eu nu sunt prea inspirata de obicei la chestii din astea, plus ca n-am prea avut vreme sa ma gandesc la subiectul asta, asa ca am facut rost de costumatie de asistenta medicala, am pus o peruca in cap si gata...m-am dat drept asistenta din Kill Bill. Unii mai inspirati au venit misto costumati...se pare ca oamenii si-au dat interesul. Pozele vor spune mai multe.



















Urmeaza dansul pana dimineata pe la 3-4. Apoi dupa o scurta pauza ne punem la un film, la care bineinteles eu cam adorm...Oricum pe bune doar dimineata dupa 7 m-am pus la somn ;-), insa nu a fost prea lung caci la 9 jumate am fost in picioare.

Duminica lumea a fost cam obosita, asa ca fara prea grozav program. Cafea, mic dejun...iar apoi Ceaparu se apuca de gratare, mici si coaste :). O mica echipa vrea sa mearga la P. Ciur Ponor asa ca fac iar pe micul ghid...mi-a prins oricum bine aceasta plimbarica. Ne intoarceam si dupa pupici si la revedere ne imbarcam in masina lui Dragos cu rucsacii in brate pana la Beius. Aici avem o bafta incredibila si in 5 minute de stat la ocazie prindem masina pana la Oradea care ne duce pana la locul de unde trebuie sa luam microbuzul spre Timisoara. Luam bileletele si deja plecam spre Timisoara...asa ca la ora 8 seara sunt acasa.

La multi ani, Ceapare! 
Multumesc de invitatie,
Ioana

Niciun comentariu: