miercuri, 3 noiembrie 2010

La plimbare prin Crovuri si Bedina - 29-31.10.2010

Trebuia sa vedem cum arata si Valea Cernei in aceasta toamna...
Plec de vineri seara impreuna cu Mada si Vadi inspre locatia aleasa pentru a ne petrece week-endul. Pe la 12 noaptea pun cortul in poiana de langa P. Dumbrava. Deja este cam trecuta toamna, iarna isi intra in repturi, temperatura fiind sub 0 grade. Reusesc sa dorm vreo 40 min si ma trezesc sa merg impreuna cu Luci sa o luam pe Elena din gara din Herculane. Astfel ca undeva pe la ora 3 reusim sa dormim.
Sambata ne trezim dupa ora 9 juma, cortul e inghetat, asftel ca ne mobilizam rapid si plecam la Dumbrava sa bem o cafea, un ceai.




Strangem apoi bagajele si plecam inspre km 19 pe V. Cernei. De aici eu si Elena urcam inspre Crovuri prin Foeroaga. Avand in vedere ca nicuna dintre noi nu mai fusese in Poiana Beletina am decis sa mergem pentru inceput aici. Poze n-am reusit sa facem prea multe, soarele ne batea in fata, iar frunzele deja erau cazute dupa aceste ingheturi. Daca mergeam cu o saptamana mai devreme probabil era altfel...

Astfel ca am mers pana la izvorul din P. Beletina, ne-am intors in Crovul Mare si am mai urcat pana in Poienile Porcului. Decidem sa ne intoarcem sa nu ne prinda noaptea. Chiar si asa am coborat prin padure pe intuneric. Ajungem la drum si ne pregatim psihic pentru o plimbare pe cei 7 km care ne desparteau pana la Dumbrava. Avem insa parte de noroc, dupa vreo 2-3 km ne intersectam cu Vadi si Mada care venisera dupa noi.



























Poza asta mi-am facut-o eu :)))

Mergem la Dumbrava la o ciorba si apoi montam cortul si ne asezam in jurul focului. Luci se afla aici cu gasca de la Outodoor Wellness. Aceasta noapte nu mai e asa de friguroasa ca cea de vineri, asa ca am parte de un somn mult mai linistit.


Duminica incepem tot cu o cafea, apoi micul dejun si strangem bagajele. Plec impreuna cu Elena inspre Bedina. E prima data cand merg pe acesta vale, desi intotdeauna a fost foarte la indemana.
Am mers pana la Canionul Bedinei, am facut niste poze si ne-am intors in jur de ora 14 la Dumbrava asa cum stabilisem cu ceilalti. E foarte fain, impresionant, clar mai trebuie mers.




Ne despartim de Elena, plecam inspre Herculane unde ne oprim la masa, iar apoi purcedem spre casa.

Ioana

3 comentarii:

Rodi spunea...

Tare faine pozele astea de toamna! Imi vine sa le pictez :)

VertAnge spunea...

Felicitari pentru curajul de a merge cu cortul la sfarsit de toamna. Cred ca frumusetea privelistilor a meritat efortul.

OnlyMe spunea...

Peisajele de toamna sunt foarte frumoase si merita orice efort. Inca nu renuntam la cort ;-)