luni, 9 august 2010

Valea Cernei - Vf. lui Stan - 06-08.08.2010

Desi se anuntau tot felul de coduri si culori pentru acest week-end am zis ca e pacat sa stam acasa si mai bine sa ne incercam norocul. Asa ca plecam inspre V. Cernei inca de vineri seara pe o ploaie crunta care ne-a tinut pana dupa Caransebes. Am plecat de aici cu Dan si Hume. La poiana de langa Motel Dumbrava ne intalnim cu ceilalti si punem tabara. Totul e ud si aici, insa punem corturile si nu dupa mult timp eu ma retrag la somn. Ceilalti cu pofta de vin si de poveste au stat pana mai spre dimineata.

Sambata soarele ne-a scos din cort, asa ca ne-am regrupat,am luat micul-dejun si cafeaua. Vine si cealalta parte din gasca care dormise peste Cerna: Luci, Ione, Miha, Bogdan, Liviu si Simona. Toti suntem hotarati sa mergem pe Vf. lui Stan. Plecam inclusiv cu Maruka. Vero e cel care ramane la corturi.

In vreo 2h juma ajungem pe Vf. lui Stan, cu multe pauze de pozat ;-). Aici luam pranzul si ne mobilizam rapid de plecare cand vedem cerul intunecandu-se. Alarma falsa insa, ploaia ne ocoleste, merge inspre Retezat, Godeanu. Oricum noi ne continuam coborarea pana jos la masini.
Ajunsi in tabara luam masa si stam la povesti. Inainte de a se intuneca mergem si dupa lemne in padure, e greu sa gasesti in jurul poienii...la cat popor circula pe acolo.

Se intuneca si ne strangem si noi in jurul focului. Ca sa ne aducem aminte de vremurile de demult luam si chitara si incercam sa cantam cantecele de munte. A fost o seara frumoasa...

Duminica neavand nici un program fix am putut sa ne intindem la cafele, masa, relax, plaja. Plecam apoi inspre lac, unii voiau sa innoate. Altii neavand chef de stat in soare s-au infipt pe o terasa la o bere...

Dupa ora 5 plecam inspre Hurculane. Nu pot sa nu precizez puzderia de lume ce se intinde de la Herculane pana dupa 7 Izvoare, oameni care si-au pus corturile in tot felul de parcari pe betoane, care gatesc pe marginea drumului, masini parcate pe ambele sensuri si care blocheaza traficul...sa nu mai spun de gunoaiele ce raman in urma acestora. Cineva ar trebui sa ia ATITUDINE !!!!

Dupa o escala la pizzaria din Herculane plecam spre casa; din nou semafoare, drumuri in lucru, multe ore pe drum... etc