miercuri, 26 mai 2010

Doua week-enduri de plimbareli pe Valea Cernei

Daca cu o saptamana in urma week-endul l-am petrecut pe V. Cernei am zis sa-mi fac abonament si pentru urmatoarele doua.

Astfel ca vineri 31 apr plec impreuna cu Razvan, Diana si Luci inpre Herculane. Desi ne-am propus sa plecam mai devreme.....doar pe la 10 juma am reusit sa iesim din oras, astfel ca noaptea dupa 1 am ajuns in Poiana de langa Dumbrava. Nu am mai pus cortul pentru ca vremea arata bine si nu era pericol sa ploua.

Sambata ne intalnim si cu Miha, Tibi, Mara si Orne. Miha si Orne se pregateau pt maratonul Hercules, iar Tibi trebuia sa ramana cu Maruk. Astfel ca eu raman cu Tibi si Maruk, iar fetele merg pe traseu. Am ales si noi un traseu mai usurel, sa putem sa o luam si pe Mara, asa ca am mers pe Cheile Tesnei pana dupa cruce. Mara s-a descurcat exemplar ;-)











Fetele se intorc de pe traseu si plecam inspre km 22 la casa lui Jean, locul unde se tine Scoala Nationala de Canioane. Aici ne intalnim cu Felix, Dan, Liana si familia lui Vivi. O parte din gasca de canionisti era pe Roset. Astefl ca seara tarziu apar si Tudor, Elena, Alin, Vivi si Polo.

Stam la o poveste, un vin si la culcare...
Duminica stam la socializare, pregatim inceperea scolii si dupa-amiaza plec inspre Herculane unde ma intalnesc cu gasca de la Vertical Adventure. Mergem apoi pe Pecinisca unde asteptam echipa de catarare si strangem barcile/bagajele. Plecam spre Tm dupa ora 18.00.

Urmatorul week-end plec impreuna cu Dan, Hume, Cornel spre aceeasi destinatie. De acesta data ajungem ceva mai repede, insa pe cand ajungem la Casa lui Jean, lumea fiind obosita a cam plecata la somn, pregatindu-se pentru o noua zi de canioane. Noi ne permitem sa mai stam putin la povesti.

Sambata dupa ce luam micul dejun plecam inspre Dumbrava sa ne intalnim cu Luci care era in tura de rafting. Stam la o cafea, baietii merg inspre Crovuri, iar eu si Dan Lupu plecam inspre casa lui Jean. Aici impreuna cu Rodica si Dan ne punem sa gatim, sa pregatim masa pentru cei aflati la canioane. Asa ca ziua a trecut destul de repede, incet incet canionistii apar la cabana, bucurosi ca a trecut o saptamana grea. Asa ca unii spala echipament, altii joaca un footbal, unii gatesc, iar altii intra in sedinte. Seara pentru unii e mai lunga, stand la foc, insa pentru mine e destul de scurta caci merg la somn devreme.

Duminica trebuie sa strangem bagajele, sa lasam casa in ordine. Ne luam la revedere si dupa un popas la pizzaria din Herculane plecam spre TM.

Felicitari canionistilor pentru absolvirea scolii!

Ioana

Niciun comentariu: