joi, 12 noiembrie 2009

Week-enduri la oras

N-am mai scris demult, mi-a fost dor...
N-am iesit demult la munte, mi-e foarte dor...

Ce am facut in ultimele 3 week-enduri?
Primul l-am dedicat unei plimbari la Budapesta. Am mers incepand de sambata dimineata impreuna cu Alice, Belush si Sandi. Aproape toata ziua am fost la shoping: Decathlon, IKea, Decathlon, Auchan...cam acestea le-am vizitat. Seara ne-am cazat la un hotel din centrul orasului, iar apoi am cautat un loc unde sa luam cina. Astfel ne-am plimbat pe un bulevard sa gasim un restaurant, greu de gasit, plin de fast-food'uri sau restaurante cu specific turcesc, indian, asiatic etc....noi cautam ceva cu specific unguresc, sa mancam un gulas ca la mama lui.

In cele din urma am ajuns inapoi in zona hotelului, acolo am poposit la un restaurant, am avut parte pe langa mancarea traditionala si de o cantare ungureneasca. A fost interesant...

Duminica am fost la baitza, acesta fiind al doilea obiectiv al deplasarii. Am mers la Oroshaza, o statiune destul de aproape de granita cu Romania. Am mers la un centru spa, cu bazine cu apa termala, sauna, jacuzzi si topogane. Am stat cateva ore bune acolo, ne-am murat bine. Mi-a placut ft mult in sauna "aroma"... mirosul tare de eucalipt.

A trebuit insa sa si plecam spre casa, caci era deja duminica seara...

Week-endul viitor a fost unul prelungit, am plecat inca de joi seara spre o alta capitala, Bucuresti. Scopul a fost de ai vedea pe prietenii mei din Bucuresti, Elena si Tudor. Nu am avut chef de plimbarit prin oras, mai ales ca era si frig rau. Asa ca am iesit vineri seara impreuna cu Elena, Dan, Bogdan, Adi si Ionut undeva in zona Lipscani la o bere, ft greu am gasit un local cu locuri libere....Ai zice ca e criza, ca oamenii nu au bani...

Sambata am lucrat mai toata ziua cu Elena la ceva documentatii, iar spre seara am iesit din nou, de data acesta la un local ft frumos, interesant - " Sala de lectura '' se numeste in cadrul "Teatrului Act ". Un local unde canta cineva la pian, unde lumea deseneaza, picteaza, unde se bea ceai si se mananca dulceata, unde se citeste, unde poti sa stai linistit, departe de galagia cotidiana.

Duminica ne-am intors spre Timisoara, un drum lung mai ales pe drumurile Romaniei...

Week-endul trecut am ales sa mi-l petrec acasa in Timisoara. Treburi gospodaresti, diverse actiuni pentru proiectele ce le am in lucru mi-au ocupat timpul. Sambata seara am chemat niste prieteni pentru a viziona niste proiectii, ne-am simtit bine, ne-am mai amintit si de vremurile dedemult apuse...

Sper doar la cat mai putine we in oras...

Ioana

Niciun comentariu: